Ok
Dit bericht bevat spoilers! Ga weg als je het boek niet gelezen hebt! (naar de winkel om het te kopen uiteraard, en kom dan terug!)
Spoiler alert!
Dat genoeg?

Ik vond het geweldig dat het boek startte met Arthur die wakker wordt naast een meisje.

Die scene trekt je meteen het boek in om je dan de hele nacht te laten doorlezen tot het licht wordt en je na de laatste pagina wenste dat deel 3 alvast klaarlag zodat je gewoon verder kon met lezen.
Arend doet me om een of andere reden een beetje denken aan mijn Gaybar-RPG typetje Arialt, maar ik ben er nog niet uit hoe dat komt, omdat die twee volgens mij weinig gemeen hebben.
Ik ben blij dat Arthur het eindelijk aan Koen vertelt, jammer dat hij dat niet eerder durfde. Nu zit ik enkel nog te wachten op de reactie van zijn moeder wanneer hij het haar vertelt

Ook Sieger is terug, zoals ik hoopte, maar helaas, ik vind hem niet meer leuk :p
Het schattige verlegen mannetje werd een saaie ouwe vent :p Arthurs gedachten tijdens zijn date met Sieger zijn heerlijk typisch menselijk

Verder ben ik benieuwd naar de familie van Arthur, hoe het verder zal lopen met Jelmer en Elsa, en met Josje en haar gebloos bij de vriendinnetjesvraag

En natuurlijk naar hoe het verder gaat met Jesper, en of Arthur misschien ooit helemaal zichzelf zal durven zijn.
Laat me niet te lang wachten!

Wat me nog opviel, is dat in tegenstelling tot Cadans, Dubbelleven veel 'Nederlandser' was in uitdrukkingen enzo. Zonde