type="text/javascript" src="http://michameinderts.nl/forum/Themes/default/script.js?fin11"> type="text/javascript"> Boekjes met gedichten bestellen
Micha Meinderts  |  Nieuws en mededelingen  |  Nieuws  |  Topic: Boekjes met gedichten bestellen
Pagina's: [1] Print
Topic: Boekjes met gedichten bestellen

*

Bekijk profiel
« Gepost op: 18 Apr 2008 01:41:08 »
Ik heb een tijd terug een paar "elfjes" geschreven die samen met een hoop andere leuke kleine gedichtjes van elf woorden worden uitgegeven.

Ik heb nu de mogelijkheid om een aantal exemplaren af te nemen voor 7,50 per stuk (en als ze boven de 100 bestellingen uitkomen worden ze goedkoper) dus als iemand interesse heeft, laat even weten, dan bestel ik er een paar. Die kunnen dat eventueel samen met Arthur-1 verstuurd worden, inclusief handtekening (en misschien kun je ook handtekeningen van andere auteurs scoren).

Nou ja, ik hoor het wel. Het is dus WEL mijn eerste publicatie dus heel bijzonder
Oog in oog is (bijna) te koop. Reserver nu vast jouw exemplaar: klik hier

*

Vrouw
Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 19 Apr 2008 09:17:33 »
Natuurlijk wil ik die

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 22 Apr 2008 08:02:27 »
Klinkt interessant, en 7,50 valt wel mee. Maar die handtekeningen van de andere auteurs hoeft niet van mij

*

Man
Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 08 Mei 2008 02:51:07 »
Weet niet of ik al te laat ben. Voor werk van Micha altijd intresse natuurlijk knipoog
Hey, hoe weet je dat allemaal? Boek? Welk boek? HEY!

*

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 08 Mei 2008 03:24:36 »
Heheh, nee. De grens van 100 was al gehaald dus binnenkort zal ik hier de bestelinfo posten.

Ik krijg er zelf niks voor, maar er staan nog meer leuke gedichtjes in. Misschien is het wel inspirerend, elfjes zijn best grappig om te schrijven.

*

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 03 Jun 2008 04:03:11 »
Nu te bestellen op http://www.legeton.be/ (onder publicaties).

Ik krijg er niks voor maar het is wel een collectersitem natuurlijk knipoog
Pagina's: [1] Print
type="text/javascript" src="http://michameinderts.nl/forum/Themes/default/xml_topic.js"> type="text/javascript">
'; // And this is the replacement for the subject. var smf_template_subject_edit = ''; // Restore the message to this after editing. var smf_template_body_normal = '%body%'; var smf_template_subject_normal = '%subject%'; var smf_template_top_subject = "Topic: %subject% (gelezen 2774 keer)" if (window.XMLHttpRequest) showModifyButtons(); // ]]>
Micha Meinderts  |  Nieuws en mededelingen  |  Nieuws  |  Topic: Boekjes met gedichten bestellen
Ga naar: