type="text/javascript" src="http://michameinderts.nl/forum/Themes/default/script.js?fin11"> type="text/javascript"> Welkom!
Micha Meinderts  |  Nieuws en mededelingen  |  Forummededelingen  |  Topic: Welkom!
Pagina's: [1] Print
Topic: Welkom!

*

Bekijk profiel
« Gepost op: 30 Nov 2007 10:40:23 »
Welkom allemaal op dit forum. Een hele verbetering van wat we eerst hadden, nietwaar (voor degenen die dat nog weten, tenminste).

Ik hoop dat we hier met z'n allen een gezellige community van kunnen maken, waar niet alleen over mijn werk gekletst wordt (dan zijn we vast snel uitgepraat, heheh), maar ook over allerlei andere dingen. Naarmate het forum groeit, zullen er wel andere subcategorieen ontstaan, dus als je nu nog niet weet waar je iets moet posten, doe het dan gewoon onder Van alles en nog wat, of PM me met een suggestie.

Take care, iedereen.
Oog in oog is (bijna) te koop. Reserver nu vast jouw exemplaar: klik hier

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: 01 Dec 2007 12:28:36 »
Wat een leuk een eigen Forum

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: 06 Dec 2007 06:03:09 »
  Ik had me meteen aangemeld als lid, maar nog niet eerder gepost hier. Natuurlijk wil ik alles vanaf het begin meemaken, en dus ga je me hier zeker vaker vinden!

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: 06 Dec 2007 08:02:04 »
Hulde voor 't forum .

Kunnen we nog meer onze tijd verdoen met forummen .

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 09 Dec 2007 10:11:12 »
Inderdaad, heel wat uitgebreider!
Gefeliciteerd met de nieuwe site ^_^

Bekijk profiel
« Antwoord #5 Gepost op: 15 Dec 2007 12:21:10 »
Hoi , ben heel benieuwd naar deze site. Ik volg de perikelen van Maike in Amerika regelmatig en met veel plezier. Groetjes van Hermitage.

*

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 15 Dec 2007 05:59:20 »
Heheh. JOU had ik hier niet verwacht

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 15 Dec 2007 11:33:36 »
Hahaha, nou je stond op Marleen's Esther van Boxtel forum. Ik dacht laat ik eens een kijkje nemen. Een neef van me is ook naar America geemigreerd. Met een Ameriaanse getrouwd. Het is niet altijd even gemakkelijk.
Groetjes, Hermitage

*

Vrouw
Bekijk profiel
« Antwoord #8 Gepost op: 20 Dec 2007 09:07:47 »
Hehe, nu weet ik meteen waarom ik geen nieuwtjes meer ontving van de oude site...

*

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 21 Dec 2007 10:12:11 »
Hehe, nu weet ik meteen waarom ik geen nieuwtjes meer ontving van de oude site...

Waarschijnlijk omdat hotmail ze blokkeerde... Deze site is er nog niet zo lang hoor knipoog

*

Vrouw
Bekijk profiel
« Antwoord #10 Gepost op: 23 Dec 2007 01:03:44 »
Waarschijnlijk omdat hotmail ze blokkeerde... Deze site is er nog niet zo lang hoor knipoog
Meh, ik kreeg ze daarvoor altijd wel...
Heb wel een upgrade gehad, mss daarmee..
Maar ik vind je toch altijd weer terug 
You cannot hide from ze great Ris Evil Wehehe

*

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 24 Dec 2007 05:53:02 »
Ik wil ook helemaal niet "hiden" voor Ris, ik ben veel te blij dat je ook van de partij bent knipoog

Bekijk profiel
« Antwoord #12 Gepost op: 10 Mei 2008 03:14:58 »
Welkom hier, dus. Micha gefeliciteerd, hoewel ik even moest wennen, ben ik nu een trouwe fan en wacht op Arthur's deel 2 en natuurlijk het eerste deel in boekvorm
Maryet

*

Bekijk profiel
« Antwoord #13 Gepost op: 11 Mei 2008 03:17:17 »
Stel je nog even voor in het daarvoor bestemde forum knipoog
Pagina's: [1] Print
type="text/javascript" src="http://michameinderts.nl/forum/Themes/default/xml_topic.js"> type="text/javascript">
'; // And this is the replacement for the subject. var smf_template_subject_edit = ''; // Restore the message to this after editing. var smf_template_body_normal = '%body%'; var smf_template_subject_normal = '%subject%'; var smf_template_top_subject = "Topic: %subject% (gelezen 4563 keer)" if (window.XMLHttpRequest) showModifyButtons(); // ]]>
Micha Meinderts  |  Nieuws en mededelingen  |  Forummededelingen  |  Topic: Welkom!
Ga naar: